سلام فیلم - مرجع دانلود فیلم ایرانی و سریال ایرانی

مرجع دانلود رایگان فیلم ایرانی و سینمایی روز دنیا

سلام فیلم - مرجع دانلود فیلم ایرانی و سریال ایرانی

مرجع دانلود رایگان فیلم ایرانی و سینمایی روز دنیا

آخرین نظرات

جوکر

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ

جوکر

در فیلم های اصلی امروز ، "تاریک" فقط طعم دیگری است. مانند "لبه دار" ،
این بسته به نوع بازار که می خواهید برسید ، گزینه ای است که شما از آن استفاده می کنید. و مخصوصاً هنگام تزریق به ژانر کمیک بو مفید است.

 

تاریکی دیگر ارتباطی با احساس بیگانگی ندارد که فیلمساز می خواهد آنرا بیان کند یا پاکسازی کند ، همانطور که در مورد فیلمی مانند "راننده تاکسی" نیز وجود داشت. این به معنای کشف ایده های ناراحت کننده نیست ، همانطور که در "پادشاه کمدی" انجام شد. آیا فکر می کنید تاد فیلیپس ، که "جوکر" را نویسندگی و کارگردانی کرده است ، و آن فیلم ها را اغلب ذکر می کند ، ممکن است انتظار داشته باشید که مارتین اسکورسیزی به عنوان تهیه کننده مجری در اینجا به عنوان راهی برای طرح دعوی سرقت ادبی ثبت نام کند (او نیز از کار افتاد). با این وجود مدت ها بعد از ورود به سیستم ، آیا واقعاً به نابرابری درآمدی ، پرستش افراد مشهور و عدم تمدن در جامعه معاصر اهمیت می دهید؟ من او را شخصاً نمی شناسم اما شرط می بندم که او به او تذکر نمی دهد. او تنی را که در فیلمهای "Hangover" ساخته شده است - که برخی معتقدند در واقع به عدم تمدن و غیره کمک کرده اند - و نه تنها می تواند تمام آب مورد نیاز خود را پس از بازدید بزرگ از ما خریداری کند. او می تواند پس از بازدید از بزرگتر ، پس انداز بزرگ را تحمل کند.

این به این معنی نیست که بگوییم اگر وارد "بذله گو" شوید ، شوخی روی شماست. (به جز در دراز مدت واقعاً اینگونه است.) اگر شما زندگی می کنید تا ببینید که خواکین ققنوس به سمت انجام افراط و تفریط مانند تجارت هیچ کس نمی رود ، این فیلم واقعاً دلخواه آن است. همانطور که آرتور فلک ، دلقک خیابانی که به طور فزاینده ای در خیابان حضور ندارد و به طرز بی نظیری و گرافیکی شبیه به گاتهام در دهه 1980 ظاهر می شود (گرچه چه کسی می داند چه جزئیات دوره ای در شهرهای خیالی به نظر می رسد) ، ققنوس قلم می زند ، می رقصد ، به صورت دیوانه وار می خندد ، چیزهایی را در خود جای می دهد. دهانی که نباید به آنجا برود و مرتکب یک زن و شوهر جنایات واقعاً زشت و منزجر کننده با خوشحالی وحشیانه شود.

توسط وارنر ، چیزهای زیادی ساخته شده است و حدس می زنم DC Comics ، از این واقعیت که این فیلم به معنای فیلمی "مستقل" است که هیچ ارتباطی روایی با تصاویر دیگر در جهان DC ندارد ، اما این کیک شماست و هنگام خوردن آن نیز وقتی شما هنوز نام پناهگاه خود را "Arkham" قرار داده اید و سینمایی DC Universe شما هر بیست دقیقه یک بار باتمن را تغییر می دهد. شاید منظور آنها واقعاً این باشد که این اولین و آخرین فیلم DC است که به رتبه بندی R منتقل می شود.

رتبه ای که کاملاً کسب می کند. خشونت در این فیلم به معنای شوک بودن است ، و همینطور است. از خود بیگانگی فلک در صحنه های اولیه باعث ترویج تراویس بیکل می شود ، اما این فیلم بیش از اندازه مرغ زنده است تا نژاد پرستی فلک بیکل را ارائه دهد ، گرچه این نشان می دهد که او بیشتر در سومین اول توسط مردم با دردسر مواجه شده است. فلک همچنین با یک میزبان گفتگو در سبک کارسون که با بازی رابرت دنیرو انجام شده است ، معکوس می شود و موقعیت های بازیکن "پادشاه کمدی" را معکوس می کند. او همچنین دوست دارد زن سیاه پوست در پایین سالن از او بازی کند که زازی بیتز بازی کرده است. این بازیگری فقط به معنای دادن حقوق فریبنده فیلم به منحنی zeitgeist نیست ، بلکه برانگیختن Diahnne Abbott در "Taxi Driver" و "Comedy" است. Wooing به ظاهر موفقیت آمیز کاراکتر Fleck ، فکری است که من را به فکر Beetz می اندازد. باید عامل خود را به آتش بکشد ، اما شفاف سازی در اواخر بازی باعث می شود که ... خوب ، قابل بخشش کلمه نیست ، اما این کار را خواهد کرد.

با شروع سوختن گاتهام (ناآرامی های داخلی با اعتصاب زباله شروع می شود) ، فلک ، که بیشتر 99٪ از شهر را به عنوان یک احتیاط در نظر گرفته بود ، دقیقاً نمی داند که از استعداد فرقه زیرزمینی خود چه می کند. (این شهر توسط آشوبگران در آرایش دلقک و ماسک دلقک ها احاطه شده است ؛ زیرا این فیلم به طور ناگهانی در پشت منحنی آگاهی "دلقک ها - ترسناک" است) - فقط این روزها پنیگنس دارای یک مجوز ویژه می شود - این سکانس ها شبیه "انقلاب هستند. مادر او (Frances Conroy ، زن فقیر) در حال نوشتن نامه هایی به کارفرمای سابق خود ، بزرگوار توماس وین است ، و آرتور یکی از این موشک ها را باز کرده و آنها را می خواند ، و چیزی نگران کننده می آموزد.

این داستان به خودی خود یک چیز کلی نیست. اما به محض اینکه فیلم بلند شد عکس های "A Clockwork Orange" شروع می شود (و بله ، فیلیپس و کمپانی به Warners اجازه دادند تا از آنها اجازه استفاده از آرم استودیوی Saul Bass را برای اعتبارهای افتتاح ، به رنگ سفید و قرمز) ، بدانید که اولویت های آن کمتر است. سرگرمی از ایجاد اهمیت به خود. به عنوان تفسیر اجتماعی ، "جوکر" زباله های خطرناک است. اما علاوه بر لذت های ناخوشایند از عملکرد ققنوس ، برخی از صلاحیت های اصلی استودیوی فیلم را نیز نشان می دهد ، به روشی متفاوت با آنچه "ستاره متولد شده" سال گذشته ارائه نکرد. (بردلی کوپر تهیه کننده است.) بازیکنان حامی از جمله گلن فلشلر و برایان توری هنری ارزش افزوده ای به صحنه های خود می بخشند و کلی چیزها مانند یک فیلم احساس می کنند. دقایق پایانی ، که باعث می شود هر بیننده ای احساس خدشه ای ایجاد کند ، "آیا شما فقط یک خدای ختم شده را انتخاب می کنید و به آن می چسبانید؟" احتمالاً نشانه ای از این است که اگر فیلیپس کاملاً به دست خودش باشد ، چه نوع ظروف سرباز یا مسافر را روی دستمان می گذاشتیم. دستگاه های غیر منسجم بدبینانه برای کل زمان اجرا. خوشبختانه ، او با کمی کمک از دوستانش دریافت می کند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۷/۱۷
  • ۲۴۶ نمایش
  • امیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی