سلام فیلم - مرجع دانلود فیلم ایرانی و سریال ایرانی

مرجع دانلود رایگان فیلم ایرانی و سینمایی روز دنیا

سلام فیلم - مرجع دانلود فیلم ایرانی و سریال ایرانی

مرجع دانلود رایگان فیلم ایرانی و سینمایی روز دنیا

آخرین نظرات

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲ ق.ظ

دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من به کارگردانی رسول صدرعاملی به تهیه کنندگی مسعود ردایی در موضوع درام ، اجتماعی ساخته و تولید شده است در فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من بازیگران جوان زیادی نقش آفرینی کرده اند از جمله سها نیاستی، فرشته ارسطویی، علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق، علی استادی، مریم بوبانی، شیوا خسرومهر و افشین هاشمی که شما می توانید این فیلم زیبا را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید

تیزر فیلم قرار گرفت

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من

کارگردان : رسول صدرعاملی

موضوع : اجتماعی

سال تولید : 1396

مدت فیلم : 90 دقیقه

زمان اکران در سینما : مهر 1398

بازیگران فیلم عبارتند از : سها نیاستی • فرشته ارسطویی • علی مصفا • پدرام شریفی • بابک حمیدیان • ویشکا آسایش • شقایق فراهانی • نیلوفر خوش خلق • علی استادی • مریم بوبانی • شیوا خسرومهر • افشین هاشمی

ماجرای فیلم از این قرار که :

مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند.

 

دانلود فیلم جدید سال دوم دانشکده من

سایر عوامل فیلم :

  • تهیه‌کننده: مسعود ردایی
  • فیلمنامه‌نویس: پرویز شهبازی
  • مدیرفیلمبرداری: هومن بهمنش
  • چهره‌پرداز: عبداله اسکندری
  • طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی
  • تدوین: مصطفی خرقه پوش
  • صدابردار: منصور شهبازی
  • صداگذار: سیدمحمود موسوی
  • نژاد موسیقی: کریستف رضاعی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ
  • جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری
  • عکاس: مریم تختکشیان

 

سایر فیلم های رسول صدرعاملی

دختری با کفش های کتانی

من ترانه 15 سال دارم

دیشب باباتو دیدم، آیدا

هر شب تنهایی

زندگی با چشمان بسته

 

دانلود از لینک زیر :

https://pishgammovie.ir/the-second-year-of-my-college/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی